ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္း တစ္ေလွ်ာက္ရွိ ဘူတာ ဂိတ္ေပါင္း ၂၅ ခုကို လာမည့္ ႏွစ္တြင္ အဆင့္ ျမႇင့္တင္ ႏိုင္ရန္ ေမွ်ာ္မွန္း
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္
ရထားလမ္းတစ္ေလွ်ာက္ရွိ ဘူတာဂိတ္ေပါင္း ၂၅ ခုကို လာမည့္ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြင္း
အဆင့္ျမႇင့္တင္ ႏိုင္ရန္ ေမွ်ာ္မွန္းထားေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး
ဝန္ႀကီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦး ၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။
အဆိုပါ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၏
အကူအညီျဖင့္ ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ၿပီး အဓိကအားျဖင့္ နည္းစနစ္ပိုင္း ဆိုင္ရာအဆင့္ျမႇင့္တင္ သြားမည္ျဖစ္သည္။ အဆိုပါ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈကို
စီမံကိန္း တစ္ခုအျဖစ္ မဟာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စီမံကိန္းတြင္
ထည့္သြင္းထားၿပီး အျမန္ဆံုး လုပ္ေဆာင္မည္ျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားဘူတာ
ဂိတ္မ်ားတြင္ ရထားလာပါက လူျဖင့္အဖြင့္အပိတ္ လုပ္ရသည့္စနစ္ကို
စက္မ်ားႏွင့္ အလိုအေလ်ာက္ ပိတ္သည့္ စနစ္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲ လုပ္ေဆာင္သြား မည္
ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန လက္ေအာက္ရွိ
က႑အမ်ဳိးမ်ဳိးကို ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရန္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္မ်ားမွ စတင္
အေကာင္အထည္ေဖာ္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ရာ လက္ရွိတြင္လည္း ရန္ကုန္ -မႏၲေလးရထားလမ္း၊
ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး၊ ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္းစနစ္ အစရွိသည္တို႔ကို ပုဂၢလိကသို႔
လႊဲေျပာင္းေပးျခင္းျဖင့္ တိုးတက္မႈ ရရွိလာေအာင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္
ရွိေနေၾကာင္းသိရသည္။ ျပင္ဆင္မႈ အပိုင္းမ်ားေပၚ မူတည္၍ ျပည္တြင္း ကုမၸဏီ၊
ျပည္ပကုမၸဏီ ေရြးခ်ယ္ လုပ္ကိုင္ ခြင့္ ျပဳမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံႏွင့္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနတုိ႔ ပူးေပါင္း၍
ရန္ကုန္-ပဲခူး ရထားလမ္း ပိုင္းအခ်ဳိ႕ကို ျပင္ဆင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္လ်က္ရွိၿပီး
ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပိုင္းကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ မ်ား ျပဳလုပ္လ်က္
ရွိသည္။ အနာဂတ္ကာလတြင္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး က႑သည္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏
အဓိကပို႔ေဆာင္ေရး က႑တစ္ခုအျဖစ္ ေပၚေပါက္လာရန္ ရည္ရြယ္ လုပ္ေဆာင္ေနျခင္း
ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
No comments:
Post a Comment