Wednesday, April 30, 2014



ေလးႀကိမ္ေျမာက္ သမၼတသက္တမ္း အတြက္ အယ္လ္ဂ်ီးရီးယား သမၼတ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆုိ

အယ္လ္ဂ်ီးရီးယား သမၼတ အဗၺဒဲယ္လ္ ေအဇစ္ဘုိတီဖလီကာသည္၎၏ ေလးႀကိမ္ေျမာက္ သမၼတ သက္တမ္း အတြက္ ဧၿပီ ၂၈ ရက္တြင္ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆုိမႈ ျပဳလုပ္ခဲ့သည္ဟု သိရသည္။ ဘုိတီဖလီ ကာသည္ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆုိမႈကုိ အယ္လ္ဂ်ီးယားစ္ၿမိဳ႕ အေနာက္ပုိင္းရွိ သမၼတ နန္းေတာ္တြင္ က်င္းပခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒ အပုိဒ္ ၇၅ ပါ အခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ အညီ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆုိခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။
ဘုိတီဖလီကာသည္ ၁၉၉၉ ခုႏွစ္မွစ၍ သမၼတအျဖစ္ စတင္ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး ယခု တစ္ႀကိမ္ ျပဳလုပ္သည့္ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆုိမႈ အခမ္းအနားကုိ ေဒသတြင္း ႐ုပ္သံလုိင္းမ်ားတြင္ တုိက္႐ိုက္ ထုတ္လႊင့္ ျပသခဲ့ၿပီး အယ္လ္ဂ်ီးရီးယား တရား႐ံုးခ်ဳပ္၏ ဥကၠ႒ ေရွ႕ေမွာက္တြင္ သမၼတ ဘုိတီဖလီကာက က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆုိခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။

No comments:

Post a Comment

back to top