Monday, July 28, 2014

လက္မွတ္မ့ဲႏွင့္ ရထားတန္း ေက်ာ္စီးသူမ်ားကို လက္မွတ္တန္ဖိုး၏ ၁ဝ ဆ ဒဏ္ေငြ ေကာက္မည္

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား သြားလာေရးအတြက္ ဒုတိယမွီခို အားထားေနရေသာ ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားတြဲမ်ား၌ လက္မွတ္ မဝယ္ယူဘဲ ရထားတန္း ေက်ာ္စီးသည့္ ခရီးသည္မ်ားကို စစ္ေဆး ေတြ႕ရွိပါက လက္မွတ္ တန္ဖိုး၏ ၁ဝ ဆ ဒဏ္ေငြ ေကာက္ခံသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား လုပ္ငန္းမွ သိရသည္။
ရထားတြဲမ်ား၌ လုိက္ပါ စီးနင္းသည့္ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ားကို ျမန္မာ့မီးရထား လုပ္ငန္းမွ လက္မွတ္ ဝန္ထမ္းမ်ားက ေန႔စဥ္ စစ္ေဆး အေရးယူလ်က္ ရွိေနေသာ္လည္း အခ်ဳိ႕ခရီးသည္ မ်ားသည္ ရထားလက္မွတ္ ဝယ္ယူျခင္း မရွိဘဲ ရထားတန္း ေက်ာ္စီးသည့္ ခရီးသည္မ်ားကို ေန႔စဥ္ႀကံဳေတြ႕ ေနရၿပီး အမ်ားစုမွာ အသက္ ၁၆ ႏွစ္မွ ၃ဝ အၾကား လူငယ္မ်ား အမ်ားဆံုး ပါဝင္ေနေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား လက္မွတ္စစ္ ဝန္ထမ္းတစ္ဦးက ေျပာသည္။
ၿမိဳ႕ပတ္ရထား တြဲမ်ား၌ အထူးတြဲမ်ား တိုးခ်ဲ႕ျဖည့္တင္း ေျပးဆြဲစဥ္ ကာလက အထူး လက္မွတ္ႏွင့္ ႐ိုး႐ိုး လက္မွတ္မ်ားတြင္ လုိက္ပါစီးနင္းသည့္ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား ရွိခဲ့ၿပီး ပညာေပး ကာလျဖင့္လည္း အသိပညာေပး လုပ္ေဆာင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္၍ ေနာက္ပိုင္းတြင္ အေရးယူမႈမ်ား လုပ္ေဆာင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

႐ိုး႐ိုး ရထားမ်ား၌ ႐ိုး႐ိုးတြဲ လက္မွတ္ခ ႏႈန္းထားမွာ ေငြက်ပ္ ၁ဝဝ ျဖစ္ၿပီး အထူးရထားတြဲ လက္မွတ္ခ ႏႈန္းထားမွာ ေငြက်ပ္ ၂ဝဝ ျဖစ္သည့္အျပင္ အထူးရထား လိုက္ပါစီးနင္းရာတြင္ ဝယ္ယူရမည့္ လက္မွတ္ခ ေစ်းႏႈန္းမွာ ေငြက်ပ္ ၃ဝဝ ႏွင့္ အဲယားကြန္း ရထားလက္မွတ္ခ ႏႈန္းထားမွာ ေငြက်ပ္ ၄ဝဝ ျဖစ္သည္။
႐ိုး႐ိုးရထား၊ အထူးရထား၊ အဲယားကြန္း ရထားမ်ား၌ လက္မွတ္မပါဘဲ ရထားတန္း ေက်ာ္စီးနင္း လုိက္ပါသည့္ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ားကိုလည္း အေရးယူသြားမည့္ အျပင္ လက္မွတ္ မွားယြင္းစီးနင္းသည့္ ခရီးသည္မ်ားကိုလည္း အေရးယူသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး အေရးယူမႈ အေနျဖင့္ လက္မွတ္ခ တန္ဖုိး၏ ၁ဝ ဆကို ဒဏ္ေငြအျဖစ္ ေပးေခ်ရမည္ ျဖစ္သည္။
''႐ိုး႐ိုးရထား တြဲေတြမွာ လက္မွတ္မပါဘဲ လုိက္ပါစီးနင္း သူေတြကိုလည္း ဒဏ္ေငြ ၁ဝဝဝ ေပးေဆာင္ ေစမွာပါ။ အထူးတြဲေတြမွာ ႐ိုး႐ိုးလက္မွတ္၊ လသံုးလက္မွတ္၊ လက္မွတ္မဲ့ လုိက္ပါစီးနင္း တာကို ဒဏ္ေငြ၂ဝဝဝ ေပးေဆာင္ခိုင္းမွာပါ။ အထူးရထားမွာ လက္မွတ္မဲ့၊ လသံုးလက္မွတ္၊ ၁ဝဝ တန္၊ ၂ဝဝ တန္ေတြနဲ႔ လိုက္ပါ စီးနင္းရင္ ၃ဝဝဝ ဒဏ္႐ိုက္မွာပါ။ အဲယားကြန္း ရထားမွာ ၄ဝဝ တန္ လက္မွတ္မွအပ အျခား လက္မွတ္ေတြနဲ႔ လုိက္ပါစီးနင္းရင္ ဒဏ္ေငြ ၄ဝဝဝ ေပးေဆာင္ရမွာပါ'' ဟု ျမန္မာ့မီးရထား လုပ္ငန္းမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက အသိေပး ေျပာၾကားသည္။

No comments:

Post a Comment

back to top