Monday, August 18, 2014

ေျမနီကုန္း ခုံးေက်ာ္ တံတားေပၚရွိ လမ္းမ်ားတြင္ အလိုအေလ်ာက္ စနစ္သံုး မီးလင္း စနစ္မ်ား ထည့္သြင္း တည္ေဆာက္မည္

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆံုး ေနရာတစ္ခု ျဖစ္သည့္ ေျမနီကုန္းတြင္ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္ရာ ယင္း ခံုးေက်ာ္တံတားတြင္ လွ်ပ္စစ္ ဓာတ္အားကို ေခြၽတာႏိုင္မည့္ အလိုအ ေလ်ာက္စနစ္သံုး မီးလင္းစနစ္မ်ား ခံုးေက်ာ္တံတား လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ တပ္ဆင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတား ေဆာက္လုပ္ခြင့္ရ Capital Development လုပ္ငန္းစုမွ တာဝန္ရွိသူ ဦးတင္ေမာင္ဝင္း၏ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရသည္။
အဆိုပါ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းကို ေလ့လာ သုေတသန ျပဳလုပ္ခဲ့ရာ၌ တံတားေပၚမွ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းပါက အသံမ်ား ဆူညံႏိုင္မႈ ရွိ၊ မရွိကို ေလ့လာခဲ့ရာ အသံလံု ကာကြယ္စနစ္မ်ား ထည့္သြင္းရန္ မလိုအပ္သည့္ အတြက္ ထည့္သြင္းမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အလိုအေလ်ာက္ စနစ္သံုး မီးလင္းစနစ္ ထည့္သြင္းမႈတြင္ တစ္လမ္းခ်င္း အလိုက္ ထည့္သြင္းသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ပထမဆံုး မီးပြိဳင့္ ႏွစ္ခုကို ျဖတ္ေက်ာ္ ရမည့္ ခံုးေက်ာ္တံတား တစ္ခုျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ လက္ရွိတြင္ တည္ေဆာက္ေရး အတြက္ လုပ္ငန္းခြင္ လမ္းေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္ရွိ ေျမေအာက္ ေကဘယ္လ္ႀကိဳးမ်ား၊ လွ်ပ္စစ္ မီးႀကိဳးမ်ားႏွင့္ ေရပိုက္လိုင္းမ်ား စသည္တို႔ကို Third Part လုပ္ငန္းစု တစ္ခုႏွင့္ ထပ္မံ စိစစ္မႈမ်ား လုပ္ေဆာင္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ေရး အတြက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ ေငြက်ပ္ ၁၆ ဒသမ ၉ ဘီလီယံေက်ာ္ ကုန္က်မည္ဟု လ်ာထား သတ္မွတ္ခဲ့ေသာ္လည္း Capital Development အေနျဖင့္ ေငြက်ပ္ ၁၅ ဒသမ ၉၇ ဘီလီယံသာ ကုန္က်မည္ဟု အဆိုျပဳလႊာ တင္သြင္း ခဲ့ေၾကာင္း၊ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတား ကဲ့သို႔ အေကြ႕အေကာက္ မမ်ားသည့္ အတြက္ သြားလာရ လြယ္ကူ လ်င္ျမန္မႈႏွင့္ သြားလာသူမ်ား ေဘးကင္း လံုၿခံဳမႈကို အာမခံခ်က္ ရရွိေစရန္ တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ေရး စီမံကိန္း အတြက္ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီ ၁ဝ ခုကို စိစစ္ ေရြးခ်ယ္ ခဲ့ရာ အစိုးရ သတ္မွတ္ ဘတ္ဂ်က္ကို အေလ်ာ့ဆံုး အေနအထား အထိ ေလွ်ာ့ခ် ေပးႏိုင္ေသာ Capital Development လုပ္ငန္းစုမွ လုပ္ကိုင္ခြင့္ ရရွိခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတား၏ အရွည္မွာ ၇၂ဝ မီတာ (ေပ ၂၃၇၆) ရွိၿပီး ေလးလမ္းသြား တံတားျဖစ္ေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕တြင္းသို႔ သြားမည့္ တံတား အတက္မွာ ျပည္လမ္း-ေျမနီကုန္းမွတ္တိုင္ အနီးတြင္ ျဖစ္၍ တံတား အဆင္းမွာ ျပည္သူ႔ရင္ျပင္ အေရွ႕ရွိ ေျမနီကုန္း မွတ္တိုင္ အနီးတြင္ ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ၾသဂုတ္ ၁၃ ရက္မွ စတင္၍ ေဆာင္ရြက္မည္ ျဖစ္ၿပီး တည္ေဆာက္မႈ ကာလ ရွစ္လ ၾကာျမင့္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment

back to top