မႏၱေလးတြင္ ဆက္သြယ္ေရး
ကိစၥရပ္မ်ား ေျဖရွင္းရန္ Complain Center ေမလ ဖြင့္မည္
မႏၱေလးၿမိဳ႕အတြင္းရွိ
ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ကိစၥရပ္မ်ာေျဖရွင္းေပးမည့္ Complain Center တစ္ခုကို
ေမလအတြင္း ဖြင့္လွစ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေနသည္ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္း မႏၱေလးတိုင္း
မန္ေနဂ်ာ ဦးေစာထူးသာက ဧၿပီလ ၂၉ရက္တြင္ ျပဳလုပ္ေသာ မီဒီယာမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆုံ ပြဲတြင္ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း
သိရသည္။
ျပည္သူ႔မ်ား
ေမးျမန္းမည့္ ကိစၥရပ္မ်ားအေပၚမူတည္ၿပီး မည္သည့္ ပမာဏအထိ ေျဖရွင္းေပးႏုိင္မည္ဆိုေသာ
ကိစၥမ်ား၊ ၀န္ထမ္းအင္အားႏွင့္ အရည္အခ်င္း ျမႇင့္တင္ျခင္းမ်ား စတင္လုပ္ေဆာင္ေနၿပီဟု
အဆိုပါ ဌာနက ဆိုသည္။
စင္တာဖြင့္လွစ္ရာတြင္
၀န္ထမ္းအင္အား သုံးဦးသာ ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းႏွင့္ ပတ္ သက္ေသာ ကိစၥရပ္မ်ား
အားလုံးကို ေျဖရွင္းေဆာင္ရြက္ေပးရန္ စီစဥ္ထားသည္။ လုိအပ္ပါ က ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္တစ္စီး အဆင့္သင့္ထားရွိကာ
ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ျပဳျပင္မႈမ်ား လုပ္ေဆာင္ေပးမည္ ဟုလည္း ဆိုသည္။
ထို႔ျပင္
မည့္သည့္ေနရာတြင္ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ျဖစ္ေပၚေနသည္ကို သိရွိႏုိင္သည့္ စက္ကို တုိင္း႐ုံးအတြင္း ထားရိွကာ
ျပဳျပင္မႈျပဳလုပ္ရမည့္ ေနရာေပၚ မူတည္၍ တုန္႔ျပန္ေဆာင္ရြက္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ ဌာနက စီစဥ္ထားသည္။
No comments:
Post a Comment